Söndag 2 November

Idag blev de en tripp till förlossningen, men tyvärr hemkommen utan bebis och tjockmagen kvar =)

Näerå det är ingen bebis på g. Men jag förstod på en gång i morse när jag kissa att jag hade åkt på urinvägsinfektion. Det sved inte men det gjorde ont efteråt. Jag känner inte lika bra nå mer för jag har haft det sååå många ggr. Så ja tog mig in till jobbet och tänkte knycka åt mig en sticka och mkt riktigt så var det så. Och ingen bm jobbar ju på söndagar så det blev ett samtal till förlossningen och dit fick jag åka sen. Så dom tog en till sticka och kolla blodtryck och greja, först gjorde hon nå fel så det visa 140/100 och jag ligger på 70 i undertryck annars så =) Men sen visade det sig rätt iaf. Sen satte dom kurva och bebisen mådde så bra så. Men jag fick med mig lite penicilin.

Sen kan vi ju hoppas att man är åter där inne inom en snar framtid =) Men då för att förhoppningsvis kläcka ur sig sparveln =D

Just nu har jag världens godaste potatisgratäng inne i ugnen, så det blir lite mat sen blir det slappa framför tvn.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0