Söndag 11 Maj

Har jobbat nästan hela veckan. Onsdag-Söndag. Men nu är det överstökat.
Vi var till Farmor och Ingemar och åt mat efter jag slutat idag. Gott gott. 

I morgon förmiddag bär det av till Söderhamn. Therese fyller ju hela 22 år. Så hon bjuder på smörgåstårta och grejer.

Och vi har ju skrotat pärlan här i veckan också. Opeln vela inge mer. Så nu håller vi på letar efter en ny bil. Så vi får kruxa till det dom 3 dagar vi jobbar samtidigt =)

Sen har jag inte huvudet med mig heller. När vi komemr hem från Farmor springer jag ner i källaren och slänger i en maskin med tvätt. Jga tar av mig jenaskjolen jag hade på mig också. Senare efter jag duschat och grejat så börjar jag leta efter mobilen. Men den fanns inte i väskan så jag ringde till den, men nummret gick inte att nås. Det slog mig att jag kanske har råkat haft den kvar i kjolen och när jag kommer ner i källaren ligger den så fint i tvättmaskinen =P
Kommentarer
Postat av: Therese

Men herreguuud. vart den helt paj då eller?

2008-05-12 @ 09:34:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0