Måndag 5 Maj

Jag har blivit  hemskt dålig på att uppdatera här =) Men jag har inte så mkt att skriva heller =)

Lizette & Mika och Kim var hit på sista april och grilla lite iaf. Mkt trevligt! Och nu i helgen har både jag och Peter jobbat så vi har inte setts mycket. Sen har jag tillbringat min  lediga tid ute i Stensätra hos Gruvmans.  För Therese & Roger var hemma med lillprinsen Devin och hälsa på =)

Och i maj kommer det hända lite grejer och det tycker jag är himla roligt.

Nu i morgon ska nog jag och Peter åka iväg till Dalarna och fiska, vilken snäll tjej han har som följer med han och fiskar. Så då blir det fika och grejer med oss, fram med kylväskan bara =) Sen i morgon kväll ska jag och Pernilla på Bilbingo premiär i Forsbacka =) Det är hur roligt som hellst, och det är inte bara "gamlingar" som spelar, hur mkt yngre som hellst =)

Den 12 fyller ju Therese år så då tänkte jag åka upp med Fia & Henrik om dom ska upp.

Sen den 16 har vi bokat in, jag och Carro att vi måste gå på Rest.skolan och äta och hälsa på. Har sagt det hur många ggr som hellst men det har aldrig blivit av. Och vi hoppas att Lizette & Lina kan följa med också.

Och den 24 är det ju Erurovison Song Contest. Och då blir det träff med tjejerna och en massa god mat.

Och den 31 ska vi gå ut och äta ett bra gäng. Och då är det ju cruising i stan så då är det lite liv och rörelse i stan för en gångs skull.

Och sen ska vi klämma in nån dag där emellan och träffas några 9B:are =)

Det var väl allt än så länge =P
Kommentarer
Postat av: carro

Ha en bra Dag!
Carro!!

2008-05-05 @ 11:46:56
URL: http://carrobruden.blogg.se
Postat av: missbumblebee

Hoppas att du får en fin Måndag! :D

2008-05-05 @ 11:55:49
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: MLI

Jag vill också träffa en massa 9B:areeeee!!!

2008-05-05 @ 12:37:30
URL: http://emelienl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0