Tisdag 4 Mars

Har varit ledig igår och idag.

Igår var jag in till stan och käka lunch med Therese och Devin. Sen gick vi på staden en sväng. Sen var vi hem till Gruvmans i Stensätra dit även Johansson kom. Sen följde Johansson med mig och handla och dona sen åkte vi hem hit till Årsunda. Pyssa lite och dona, lagade mat. Sen blev det ett par avsnitt One Tree Hill.

Idag på förmiddagen här knackade det på dörren. Då var det ju lilla Elin och hennes kompis Emma som var ute och lekte. Så jag pallrade mig med ut och prata med Tesa. Följde sedan med in på ett par koppar kaffe. Sen fick jag lunch av dom ocskå. Det var Elin 4år som lagade maten =) Sen traska jag hem vid 3 tiden. Då tog jag och börja städa som bara tusan.

I morgon kommer Tommy och hjälper oss och kopplar in fläkten i badrummet och byter nån kabel. Sen blir det och ringa mäklaren så vi får väderat nån gång så ska vi börja med sovrummet. Man har ju legat väldigt mkt på latsidan men man lär ju få göra det ibland också.

Peter kommer väl hem om en stund. Han har varit och hälsat på pappa sin på sjukhuset. Och han skulle köpa krokar åt mig på vägen hem så jag kan sätta upp mina gardiner som jag skulle gjort för cirka 65 år sedan. =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0