Söndag 16 Mars

Usch jag är så jävla less på allt och alla. I fortsättningen så ska jag försöka att inte bry mig om vad alla andra tycker och tänker. Och jag ska inte dela med vad jag känner och tycker heller. Är så trött på att folk inte kan vara glada för andras skull, näe det ska klagas och klagas. Ren jävla avundsjuka är vad det är egentligen. Så fort man vänder ryggen om så är det klippt. Och jag är fan inte bättre själv ibland heller men nu är det fan slut på det.  Ska man fortsätta i den här stilen så kommer det sluta att någon blir riktigt jävla sårad. Sitter där om 5-6 år och klagar på att man har köpt fel gummistövlar åt sin unge eller att man har skaffat barn fel år . Och hålla på jämföra hela tiden om både det ena och det andra. Och köper man lika barnvagn som en annan så härmas man ju bara och köper den bara för att den andra personen i fråga har den. Men det kanske är för man tycker den är fin och bra osv men så tänks det inte. osv osv osv osv

Jag är så less på allt det här nu så jag kan spy. Fan man ska vara rädda om varandra och vara glada för andras skull, ska det var så jävla svårt. Jag tycker det här är så jävla jobbigt. En vacker dag kanske inte vi har varandra och då står vi där...

Undra hur lång tid det tar förns man ringer till varandra och tisslar och tasslar om detta inlägg...tillexempel...

Ni kanske tycker jag är tönting och löjlig osv men jag tycker det här är skit jobbigt. Går fan med en klump i magen.

Och vissa saker säger man i förtroende...tror man....
Kommentarer
Postat av: MLI

Helt rätt, inte för att jag vet vad det handlar om, men det gäller att vara rädd im varandra. Som sagt, en dag kanske man ångrar sig och står där själv! Kram!

2008-03-16 @ 18:54:14
URL: http://emelienl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0