Onsdag 26 Mars

Nu var det ett tag sedan man skrev en rad.

Helgen först då.

I fredags var vi nog bara hemma. Lagade god mat, tvingade Peter att kolla på Så ska det låta, osv =)

Sen på Lördagen skulle vi hem till Mamma och Pappa och äta lite påskmat. Och det finns inge godare än Mammas mat =) Men vi blev inte kvar så länge eftersom vi skulle på 1 Års kalas hos Linnéa. Och där var det full rulle =) Vi hade köpt ett dockset, en docka med massa olika tillbehör. Tiden sprang iväg och det var bara jag och Peter kvar så vi tyckte att vi skulle hitta på någoting och göra. Så vi åkte iväg och handla lite mat och gjorde i ordning och käka. Och så låna vi brorsans buzz. Och spelade ett par rundor. Sen begav vi oss hemmåt till Årsunda.

Sen på söndagen fyllde ju min älskling år, hela 23 år =) Så jag slängde ihop 2 smörgåstårtor lite fort på morgon där som jag egentligen skulle gjort dan före. Sen kom alla på en gång. Och Peters pappa kom också.  Sen mot kvällningen kom Emelie NL och hennes Peter och hälsa på. Blev mer fika och en massa prat. Sen efter dom åkt blev det ryggläge.


Sen har jag jobbat mån,tis och nu är jag ledig i 2 dagar. Skönt skönt. Ska åka hem till Carro en sväng tänkte jag. Sen uträtta några ärenden på staden sen hem till Mamma och gratta henne sväng för hon fyller ju idag.



FÖDELSEDAGSBARNET =)
image120




Från Linnéas 1 års kalas. Jag tror nästan att Angelica och Jocke får köpa en docka & vagn till Elias också =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0