Onsdag 19 Mars

Igår fick vi huset omvärderat. Och det är bara tacka och ta emot, vi blev riktigt nöjda =) Så i morgon har vi träff med våran bankman så blir det andra bullar.

Åkte och hälsa på lilla Linnéa igår efter jobbet. Hennes favorit leksaker när jag kommer är ju självklart mina glsögon,örhängen,halsbandet och diadem. Och det lyckade ju hon gömma undan på nå bra ställe så det fick man åka utan sen =) Och vi åkte in till Valbo och köpte en ny tvättmaskin igår kväll. Och idag har jag varit och kollat på lite nya glasögon. Tog med mig 5 par hem för att prova ut. Och så var jag och beställde klipp & färgning till nästa vecka. Har varit så grymt slarvig med mitt hår den senaste tiden, jag ser ju så jäkla trökig ut.

Näe nu ska jag tvätta.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0