Måndag 17 Mars

I Fredags var jag in med Mamma till Valbo. Inhandlade ett par jenas, ett linne och en tröja/kofta.

Sen på lördag morgon for jag in till Sandviken till Fia, stannade till vi Statoil och gjorde en insatts som bilmekaniker, Fia iaf  =). Sen hämta vi upp Sandra och Angelica och for iväg till Gävle och hämta upp Therese från tåget. Sen åkte vi mot Stockholm. Vi parkerade vid Globen sen åkte vi in till staden för att strosa runt lite. Köpte faktist ingeting, skulle ha en BH men jag hitta ingen sådan heller. Sen bokade vi bord på O´learys och kollade på Bandyfinalen och käkade lite. Tyvärr så dog finalen ganska fort... Sen stannade vi till och tog en fika och inväntade Mellofinalen. Sen var det dags för den då, så vi knatade in där och köpte med oss blinkande grejer och så. Det gick ju precis som jag hade trott, Perelli vann. Fast Sanna hade kunnat få vinna hon med. Sen bar det av hemmåt mot viken. Stannade till för en korv på Shell. Men det var en trevlig och rolig dag. Måste upprepas.

Igår var vi bara hemma och dona och pyssla. Dom kommer och ska värdera om huset i morgonbitti. Ska bli så jäkla spännande.  Så jag lär väl ta och fortsätta och dona lite nu. Sen lär jag åka och jobba =/
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0