Måndag 10 Mars

Jobbat hela veckan och helgen. Strula som vanligt på det där jobbet. Igår åkte jag, Sandra, Elin och Linnéa iväg till Grycksbo för att gå på 1års kalas. Elias blir ju stora killen i morgon. Mkt trevligt kalas med en massa goa skitungar =)
Idag är jag ledig, hur skönt som hellst. Gör bara 3 fm dagar denna vecka sen långledig i helgen. Och på Lördag bär det av till Stockholm och globen. Blir en shopping tur först. Och jag är helt bombsäker på att Charlotte Perelli kommer att vinna alltihopa.

Näe nu ska jag ta och plocka ur diskmaskinen sen blire slappa framför tvn.
Kommentarer
Postat av: MLI

Ja hejjar också på Charlotte :)

2008-03-10 @ 10:32:06
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: MLI

Inspirationen har vi jobbat mkt på.. Har varit ganska dött, men ibland kommer jag med något guldförslag som jag övertalar Peter med :) Tapeten i vardagsrummet är Midbec´s - Indulgence, finns förutom den blå varianten även i grön/brunt och rosa/brunt! Så fort jag såg den i affären sa jag åt Peter att DEN SKA VI HA :) Men med matchande silvertapeter blev det ett ganska kallt rum..

2008-03-13 @ 11:32:09
URL: http://emelienl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0