Fredag 14 Mars

Har jobbat för det mesta i veckan. Man gör ju inge annat än och jobbar tycker jag. Igår var jag och Peter in till Ikea och inhandla lite grejer. Ett till badrumsskåp blev det. Och sen lite grejer till låderna i köket så att saker och ting ligger på sin plats. Sen köpte vi faktis en varsin ny kudde också, inte en dag försent. Sen åkte vi hem till Tommy och Carro en sväng också. Titta hur långt dom hade kommit i huset. Och jäklarns vad fint det var. Blir så avundsjuk =)

Och idag jobbade jag lite extra i morse sen ner på stan och träffa Johansson en sväng. Var in och pratade med mäklaren också. Så på Tisdag kommer hon och värderar. Det ska bli så jäkla spännande. Så det blir tok städa på Söndag och ställa i ordning allt som ska vara på sin plats osv. Och självklart jobbar ju jag kväll på måndag och i morgon åker jag ju till Stockholmia så det blir att ligga i på söndag. Det är lite skillnad på att städa en 3:a och ett hus =)

Och i morgon som sagt så drar vi iväg vi brudar. Taggad som tusan =)

Ikväll blir det väl bara lugna puckar.

Kommentarer
Postat av: therese

kan du inte byyyyyta????? Pleasiga??

2008-03-14 @ 22:01:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0