Måndag 23 Juni

Det var ett bra tag sedan jag klottra här.

Datorn har varit paj där hemma osv. Sen har det gått så lång tid att jag knappt vet vad jag ska skriva =)

Men allt flyter på som vanligt, man jobbar och står i in i det sista, 18 skift kvar innan semestern. Går på semestern Onsdag vecka 29, och kommer tillbaka Onsdag vecka 34 =) Så 5 veckors semester är inte helt fel. Sen är det väl 19 skift kvar efter den innan man förhoppningsvis får gå hem på havandeskap.

Våra kära vänner var hem och grilla på Midsommarafton, alltid lika trevligt och umgås med dom. Och charmtrollet Devin gör ju kvällen bara ännu skojigare =) Och nästa Midsommar har det blivit tillökning med 2 småskitar, kan kanske hinna bli fler innan dess?!?! ;)

På Onsdag ska jag och tjejerna på bio i Gävle, och det är väl inte så svårt och gissa vilken film vi ska se =)

SATC.............kommer ju skratta och grina tills man stornkar kan jag tänka mig =) Lär fram med the shoebox och glutta igenom sista säsongen innan dess =)

Nu jobba!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0