Torsdag 10 Januari

Idag har jag och Peter 2 årsdag som det så fint heter =) Helt sjukt vad tiden går fort. Och i Sommar är det väl 8 år sedan vi träffades första gången, så det tog en 6 år innan han gav med sig =P Sen gick det fort =)


Nu sitter jag bara här och väntar på att Las Vegas ska börja. Peter är i garage och leker med sina andra käresta =)

Är ledig i helgen, skönt som tusan. Vet inte vad som händer och sker. Folket som har svikit Viken kommer väl hem i alla fall ;0)


Och allting bara krånglar för oss, när ska man få lite tur då?! Ibland känns det som att man har lust och......ja vet inte vad...

Jag är lite bitter idag märker jag, men man lär ju få vara det ibland också...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0