Onsdag 2 Januari

Nyårsafton blev total lyckad =)

Therese & Roger, Fia & Henrik, Patrik & Elin, och jag och Peter började med att käka gott. Potatisgratäng med Fläskfilé. Sallad,vitlöksröra,bea och gott bröd. Vi åt så vi storkna. Och alkoholen flöda på den med. Sen dök Sandra upp, och sen kom även Marcus och Emelie. Vi forsatte och dricka och dansade och hade hur kul som helst. Sen var det dags för 12 slaget så då spattsera vi ut och skåla med champagne och sköt fyverkerier. Sen klampa vi in igen och fortsatte, sedan kom min bror också. Och tiden rulla på och helt plötsligt är klockan 04.15, då gick dom sista hem =) Tiden gick så jäkla fort. En annan var väl i säng runt 5, men Peter och brorsan satt kvar och prata till halv 8 på möra dom =)

Hur som helst så hade jag så jäkla roligt, och det verkade som om alla hade det, det här måste vi göra om flera gånger =) Bilder kommer sen, orkar inte leta på sladden till kameran just nu.

Sen igår låg vi  typ hela dagen, 14.45 klev jag och Peter upp och käka lite rester. Sen var det tv.n som gällde för det mesta. men runt 20.30 åkte vi hem till Mamma och Pappa, flirta till mig pizza av dom så vi åkte till Monroe´s och köpte pirre, så klockan var väl kanske runt 22, 22.30 så tog vi våra pizzor och skulle åka hem till oss igen. Micke följde med han också.

Jag fick köra. När vi åker på årsunda vägen, mellan Bongs och Årsunda så får jag ett möte i en kurva, och åker på en sladd i all snömodd. Och jag försöker räta upp bilen, och jag fick upp den ganska bra, men den tog ett nytt kast, och sen var det bara att hålla i sig. Rätt ner på andra sidan i diket och in i ett träd hamnade vi. Vi klara oss bra alla 3. Den ända jag tänkte när vi var på väg ner i diket var, bilen, faan bilen får inte gå sönder. Helt sjukt att jag tänkte så. Men vi blev väldigt chockade,en bil stannade och fråga om vi behövde hjälp, men Peter skulle försöka köra upp bilen själv, och det gick till slut, fast det hade ju aldrig gått om vi inte haft 4 hjulsdrift. Så vi bara åker hem och sätter oss i soffan typ. Men sen börja man känna i ryggen, och jag började må så jävla illa. Peter och Micke börja känna av nackarna och dom fick ont i huvudet. Så vi tog och ringde och dona och prata med rådgivningen och polisen osv, så det var ju bäst att åka in till akuten och dokumentera utifall vi skulle börja få ont om nån dag. Men det gick ganska fort på akuten ändå, så vid 3 tiden var vi väl hemma igen.Och på vägen hem började jag få så jäkla ont i armen, för jag blåhöll väl ratten och det ska man inte göra. Så det fick bli en sjukskrivnig för mig i morse. Tror jag blir hemma i morgon också, så att jag inte får mer ont i armen med alla lyft jag gör osv.
Kommentarer
Postat av: Therese

Ja men of course är de de :) Kraamen

2008-01-05 @ 19:35:07
URL: http://thessangruvman.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0