Måndag 21 Januari

Helgen har varit lite händelserik för en gång skull =)

I fredags var vi bara hemma. Fick besök av Emma & Chris. Och dom hade Smirnoff och Rappa Kalja med sig så det blev en trevlig kväll. 

På Lördagen åkte vi in till Mamma & Pappa så for vi väg mot Söderhamn, lillprinsen skulle ju döpas =) Jättefint dop och en massa goda grejer att fylla kistan med såklart. Och Devin fick så mycket fina presenter. Sen efter dopet åkte vi hem och vila en stund sen var vi hembjudan på Tacogratäng hos Emma och Chris så vi blev kvar där ett tag.

Sen igår så blev det Ove Jansson och Valbo. Köpte faktist ingeting, förutom Voltaren som jag tappa bort  efter 20 min eller nåt =P

Idag har det inte blivit många knop efter jobbet, lagat lite mat och städat lite, Johansson kom och hälsa på en sväng också.

Och Peter fick hem sin nya telefon idag, blir ju dåligt avundsjuk =) Så jag lär väl pallra mig iväg nån dag jag också och skaffa mig en ny. Och nästa vecka ska jag på Synsam också, vill ha linser igen, så man kan variera. Sen vill jag ju egentligen ha ett par nya glasögon också. Sen så lära jag väl ta och gå till frissan också. Ser ju ut som ett skatbo i håret =)

Satt nyss och kolla på lite lägenheter på Strandvägen i Sthlm, tänkte utifall jag skulle köpa mig en som jag kan vara i nån helg då och då =P

Hade man dom pengarna hade inte jag setat här i dett hus eller =)

Nu blev jag sugen på och baka...










Kommentarer
Postat av: MLI

Strandvägen, det är fint de :) Kan Ni ha båten liggandes nere vid kajen!

2008-01-22 @ 09:11:56
URL: http://emelienl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0