Måndag 14 Januari

Detta har hänt =)

I fredags efter jag kom hem från jobbet tog jag tag i alla dessa papper som ligger precis överallt, sorterade dom och greja och hade mig. Sen kom Sandra och Micke förbi med småpojkarna Melwin och Malte. Hur goa ungar som hellst =) Dom var ute och promenera och kom förbi och kika lite. Sedan vart vi bjuden hem till dom och kika så vi kilade dit jag och Peter mot kvällningen. Blev bjudna på kaffe och greja satt och babbla ett tag.  Klev bara innan för dörren hemma  så blev vi bjudna hem till Tesa och Tomas. Tog med oss Bacardiflaskan och hade riktigt trevligt =)

Lördagen bara flög förbi, var väl typ bara hemma.

I går var tjejerna hem med småfisarna, satt och kackla och fika =) Alltid lika roligt och träffas allihopa.

Idag blev en tung dag på jobbet, inom 1½ timme dog 2 st för oss bara sådär, helt oväntat. Så det var en lång dag på jobbet idag.

Sen har vi bara varit hemma, snickrat lite, eller Peter har rättare sagt =) Brorsan är här nu och hälsar på också.

På lördag ska lillprinsen döpas också, så då bär det av upp to The South Port =)




Kommentarer
Postat av: MLI

Så fort Peter är klar med snickrandet vill vi hyra honom :P

2008-01-15 @ 11:00:59
URL: http://emelienl.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0