Söndag 3 Februari

Idag har det inte blivit allt för mycket gjort man är ju halvt handikappad idag. För igår när vi var hos Peter´s Mamma och käka så satt vi nere i gillestugan och åt, och jag gick upp efter mer mat och när jag ska gå ner igen halkar jag och druttar ner på arslet och kanar ner hela trappen. Och jävlar vad ont det gjorde, helt sjukt. Jag förstår inte hur det kunna göra så ont för jag slog inte i svanskotan heller utan ena skinkan typ och benet. Och efter typ 10 min brukar det värsta släppa men det gjorde inte det heller. Så jag går ju som en halt räv. Har en stor bula på skinkan alldeles som en tennisboll. Och jag börjar bli mer och mer blå. Så man sitter och ligger som jag vet inte vad =) haha

Har målat lite lister idag igen iaf. Och Peter har kaklat upp det sista. Och brorsan har varit ut en sväng också.  Ska väl dona lite mer sen när Peter kommer tillbaka från skoterrundan, han är ju övelycklig nu när det kommit snö. Och det är en massa små grejer kvar och göra bara som man knappt märker att man gör. Men snart så får man väl äntligen sätta upp gardiner i köket och ta fram lite prydnadssaker och göra fint.

Ikväll börjar I en annan del av Köping också, det är ju så himla bra =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0