Söndag 17 Februari

Tog åt mig ett extra pass i fredags, då det blev en sjudagars. Så jag blev bara ledig Lördag & Söndag. Men det dög det med.

I Fredags var Peter iväg på firmafest, bowla och greja så då åkte jag hem till Elin och Christopher och Linnéa lekte lite med henne och käka pizza.

Igår var jag iväg och fika med Therese,Devin, Louise och Emelie nu när alla var hemma från Sthlm,Gbg och Southport =) Sen på kvällen blev det tacos för oss. Men sen drog jag iväg in till Johansson och kolla på Melodifestivalen med henne och Therese. Är mkt roligare och kolla med några som är intresserade än och kolla på det med Peppson.

Idag har jag och Mamma varit till Ove Jansson & Hemtex. Fick två krukor av Mamma från Oves. Peter var ut och angla. Sen var vi hem till Mamma och Pappa och åt, Potatisgratäng och Kycklingfilé. Tänk om man kunna få Mammas mat varje dag =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0