Lördag 23 Februari

Idag har jag följt med grabbarna ut och anglat. Var riktigt skönt i solen men det blåste ju en hel del. Har till och med blivit lite solbränd i ansiktet. Inte helt fel. Jag fick iaf en aborre, en riktigt fin sa dom som kan =), 3½ hekto.  Sen blev det bara 2 gäddor för min del, men små. Men det är inte mysigt med firrar eller =P

Sen på hemvägen stanna vi tills hos Peter´s Mamma och fick i oss mat, Kassler,Potatis och Svampsås, snuskigt gott.


Har precis duschat nu, ska hämta upp Peter´s mamma,Örjan och Rasmus och sen Fia och åka hem till min moster Anna och Magnus och spela lite poker om en liten stund.  Karlsloken min är ju så tråkig och inte spelar poker han.

Så ikväll missar man ju melodifestivalen men det är väl bara en massa skit som går vidare som alla andra gånger. Jag håller med Johansson ja, tur att Björn Gustavsson står för "paus" underhållningen =D


Kommentarer
Postat av: Therese

Men herregud. Missar du melodifestivalen för poker? Oj oj oj

2008-02-23 @ 18:21:22
URL: http://thessagruvman.blogg.se
Postat av: Therese

I dont know yet:)

2008-02-25 @ 17:13:16


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0