Fredag 8 Februari

Som ni ser så har Johansson varit här och fixat min bloggsida.

I veckan har det väl inte blivit allt för mkt. I Onsdags var jag ner och hämta min nya mobil så nu har jag Telia så man kan nå mig överallt =) Men jag har samma nummer. Sen gick jag upp till Thereses Mormor för att träffa Söderhamnarna, mest Devin =P Han är ju så jäkla go. Fick mig en härlig bananspya på hela benet också =)

Sen igår var jag ledig så då åkte jag in och träffade Sandra,Fia, Therese och Devin på Mix. Åkte vidare hem till Mamma sen. Och så gick jag över till Elin och Christopher en sväng, lära ju kolla om Linnéa kunna gå. 3-4 steg tar hon ju och verkar helt överlycklig när hon går också =) Sen var jag och Mamma iväg och handla lite.

Idag är jag också ledig, vet inte vad det blir idag. Men i morgon börjar min helvetesvecka iaf. Har 3 kvällar varvat med 3 dagar på raken. Fy tusan vad tråkigt... Och jag har kväll i morgon dessutom när det är Melodifestivalen Deltävling 1, men jag tror jag är inne i den tiden så då kan jag ha tvn på iaf =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0