Söndag 7 December

Jaha, då har det hänt en hel del sen sist iaf =)

Jag har ju blivit mamma till en liten son. Världens finaste Arvid. Han kom till oss Lördagen den 29/11 kl 12.31 Och det känns helt sjukt, knappt att man fattar det än alltså. Men det är alldeles, alldeles underbart att vara Mamma. Jag skulle kunna sitta och titta på han 24 timmar om dygnet, han är ju så himla go & snäll. Jag skulle kunna sitta här och skriva flera sidor om han men det blir väl lite utjatat efter en stund =)

Jag vill tacka allihopa som har grattulerat oss med sms,ringt och skrivit här och där. Och alla som är rädda för att komma och hälsa på för tidigt, glöm det! Jag älskar främmande, och skulle helst vilja visa upp hela världen vår lilla kurboll så kom kom =)




Mina prinsar!
(Arvid har knappast fått Fagerlundar-underläppen iaf =P)
Kommentarer
Postat av: Jenny P

Grattis till lille Arvid! Så söt han är.

2008-12-08 @ 23:55:43
URL: http://jennypro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0