Torsdag 3 April

Var ett tag sen igen man skrev. Det har väl inte hänt allt för mkt sen sist.

Vi har iaf börjat riva i sovrummet och greja. Har slagit upp nya gipsskivor och spacklat. Så ikväll blir det slipa. Tapeterna kom idag också så dom har jag varit och hämtat. Sen ska vi köpa tak i morgon, och färg. Sen får vi väl se om Peter åker till Jämtland med Kim och fiskar i helgen. Annars är vi ledig båda två i helgen så då kanske det blir tapetserat  i helgen. Vågar mig inte riktigt på det där själv jag eller =) Jag har ju tapetserat lite men njaaa... vi får väl se hur det blir.

Och våran så kallad trädgård ser för jävlig ut. Jag mår så dåligt så fort jag ser på den. Och våran förbaskade leriga infart. Fy tusan. Vi ska väl dra igång med det där också bara det blir bätre väder. Sen känns det som att man hellre har ett riktigt hem innan trädgården =)

Nu lär jag hjälpa till och lufta elementen ?!?! =)

Tjooo!
Kommentarer
Postat av: Therese

Hahah nu är ni rolig:)

2008-04-07 @ 19:46:57
URL: http://thessangruvman.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0