Tisdag 8 April

En liten sammanfattning då.

I Fredags tog vi bara det lungt, pizza & tv =) Sen på natten drog Peter iväg med Kim till Jämtland och skulle fiska.
Så jag bestämde mig för att åka och hälsa på Devin i Söderhamn, och Mamma & Pappa hans då så klart =) Det blev en tur till E-center med fika, munkar och strosa runt på Barnens Hus.
Sen åkte vi hem till Stugsund en sväng och hämta Roggan sen åkte vi in till stan och käka. Sen åkte jag hemmåt.
Och innan jag stack drog jag ner handen i kartongen med gamla cd-skivor och högg ett par stycken. Det blev, Backstreet Boys första & andra skiva, Spice Girls, The Moffats, Hel och en egen-ihop-plockad Sommarmix skiva =) Herregud =) Och det värsta är ju att man kommer ihåg alla texter också.

Sen efter jag kommit till viken igen åkte jag hem till Elin. Kikade på Körslaget och käka götta. Sen på natten kom Peter hem igen så på Söndagen låg vi bara framför tvn i stort sett hela dagen.

Och Peter har ju börjat och jobba skift så han har em denna vecka. Så det känns lite tomt här hemma. Håller på tvättar en massa och donar. Skulle bara vilja tokröja, men det är ju ca 1 miljon grejer precis överallt som jag kan kräkas på.
Men det är bara att försöka printa in i skallen att det ser för jävligt ut när man rustar vare sig man vill eller inte =)


Kommentarer
Postat av: FiaJ

The Moffats, var de dom med blonda luggarna de? :p

2008-04-08 @ 22:09:11
URL: http://fiajj.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0