Måndag 3 September

I lördags var det samling på Alborgen kl 12. Vi började dela in oss i lag, men kom fram till att vi körde killarna mot tjejerna istället, fast vi var 5 och dom 3. Så vi började "leka". Vi skulle låta som kossorna och vi skulle cykla,krypa,klättra kasta bollar, slå på saker, spela på lysknappar osv osv. En annan är ju lika smidig som en elefant , men dom andra tjejerna var så duktiga så. Så vi sprang runt där i ett par timmar för att sen träffas och kolla hur många stämplar vi hade var. Och det slutade oavgjort 8-8.

Sen på kvällen åkte jag och Peter hem till Mamma och Pappa. Så åkte jag och Mamma ner på Napoleon och beställde hem mat, så vi var där och mumsa sen blev det Eurovision Dance Contest.

Igår jobbade jag förmiddag. Sen var vi stort sätt bara hemma. Åkte ut till huset en sväng. Han bara komma dit så kom Elina och Elin över. Och dom är ju så himla söta och roliga. fattar inte vad ungar får allt i från =)

Idag ska vi ner på banken och fixa med lånen och greja. Sen mot kvällningen ska jag och Mamma iväg och fira Mia som fyller 18 ! Ska säga upp lägenheten idag också. Så är det någon som vill ha en 3:a ovanpå Videomix så hojta till =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0