Lördag 22 September

Igår blev det lunch på Napoleon med Therese, Elin och Sandra. Och småskitarna också såklart =) Sedan blev det en kaffeslurk på Selmas.  Sen kom Peter och hämta mig så vi åkte in till Interkakel och valde ut vilket kakel vi skulle ha till badrummet . Och det kommer bli sååå bra! Sen blev det Ikea en sväng. Åkte vidare ut till huset så Peter fick dona klart med alla röra och doningar. Och Therese kom ut och titta också. Sen blev det hyra Beck och mys hemma.

Och idag ska jag jobba 14-22. Och det gruvar jag mig väldigt för... Och sjuk håller jag på blir också. Gör ju inge annat än och äter en massa antbiotika för alla dess olika grejer! 

Näe nu blir det väl en vända ut till Årsunda.
 
Kommentarer
Postat av: Therese

Va tusan, han är ju JÄMT lik mig ju. Inte är han nå lig roggan eller:)

2007-09-24 @ 16:44:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0