Fredag 28 Augusti

Nu var det ett tag sedan jag skrev.

Har väl jobbat i veckan. Varit in till Valbo med Mamma, alltid bra att åka dit med Mamma =) Så vi ska ta en sväng dit idag igen =) Sen igår var jag och hämta en massa banankartonger på Kvantum som Johansson hade sparat åt mig. Sen tog vi en vända in till Gävle jag och Peter. Var till K-Rauta och greja. Lär ju ha ett badrumsskåp men jag hitar inget som jag vill ha riktigt. Eller det finns ju jättefina men dom kostar där efter också =)

I morgon är det fullspäckat hela dagen. Ska ut till huset på förmiddagen. Sen kl 14 ska vi på Jamelia's dop och kl 15 ska vi vara på Faster Ellen. Så det blir bara själva dopcermonin vi är med på. För Farmor min fyller 75 så dom ska väl lura dit na. Sen på kvällen är det ju Sing Star fest hos Johansson. Haha, jäklarns vad vi ska sjunga =) Jag har ju redan tänkt ut hur vi ska lägga upp sångtävlingen ja, haha =D
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0