Fredag 12 Oktober

På födelsedagen kom mina nära och kära. Det var nästan som ett litet dagis här, men det är bara mysigt =) Go skruttarna blir så stora. Och jag sa flera ggr att jag skulle knäppa kort innan alla gick hem, jo men det kom ju jag ihåg. Men jag hade en jättebra och trevlig födelsedag. Fick bla en jättefin guldring av min älskling.

På Onsdagen kom köket. ca 1 miljon kartonger =) Och Tommy ska fixa elen åt oss. Och det var en baggis så det känns så skönt att vi är tillbaka på rätt spår. Var lite oroliga där ett tag, men nu så.

Igår var vi på banken också. Och det gick ju bra. Sen jobbade jag eftermiddag.

Idag är jag ledig. Ska väl hoppa in i duschen snart.  Sen blir det att åka in till Gävle & Valbo och handla lite grejer.

Jobbar gör jag i helgen också =/ Lördagkväll och Söndagförmiddag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0