Tisdag 6 November Uppdaterat

Mår som en kasse skit. Var iväg till Häslocentralen och mkt riktigt så hade jag Halsfluss. Helt otroligt. Och feber har jag också och det har jag inte haft sen våren 76, känns det som. Men men nu knaprar jag piller igen. Så jag blev hemma från jobbet också då. Så jag har legat i sängen mest hela dagen, sovit fram och tillbaka. Men jag lär väl försöka hålla mig vaken så jag kan sova inatt. Älsklingen slutade tidigare från jobbet idag bara för att vi skulle kunna va i huset längre, och så blir en annan sjuk Jag som verkligen inte har tid och vara sjuk. Men han kom hem och pysslade om mig en stund innan han åkte iaf, jag var ju självklart sugen på ett pizza från Jensas idag. Och snäll som han är åker han och köper en Juventus, som jag äter 2 tuggor av.

Och i huset börjar det likna något nu iaf. Det är luckorna kvar, och dom vill vi inte sätta dit förns bänskivan är ur kapad för häll och diskhon, och kaklet ska upp, sen är det lite taklister och golvlister som fattas. Och det blir så jäkla fint. Och plattsättarna har varit där idag och lämnat kaklet till golvet så det börjar väl ta form i badrummet också. Och det blir nog inte och riva väggen mellan vardagsrummet och matsalsrummet förns efter jul. Det känns som om vi måste komma in lite, känna oss hemma.

Näe nu blir det väl tillbaka till sängen. Och vänta på att karlsloken ska komma hem och ta hand om mig som är sååå sjuk =)
Kommentarer
Postat av: Sandra

Krya på dig!

2007-11-06 @ 20:29:10
URL: http://sandrasoderberg.blogg.se
Postat av: MLI

Lägg upp nån bild på huset, jag vill se arbetet!! :)
Krya på dig också!

2007-11-07 @ 09:30:37
URL: http://emelienl.blogspot.com
Postat av: Angelica

Krya på dig gummsan!

2007-11-07 @ 10:06:35
URL: http://angelica1985.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0