Tisdag 20 November

Nu var
det ett tag sedan jag skrev. Men det har väl inte hänt så himla mkt annat än att vi varit i huset och donat.

Förra veckan var jag på storkalas iaf, Johansson blev gammal, hela 22 år. Så jag var dit och fika och greja. Det är väl typ det jag kommer ihåg från den veckan. I helgen så var vi hemma hela Lördag kvällen, riktigt skönt att få slänga sig i soffan och käka god mat och kika på tv och inte behöva åka ut till huset.

Igår så fick jag med mig Elin och lillskruttan till Gävle,Ove Jansson och Ikea. Så nu har jag köpt kakel till köket och så letade jag efter en hiss gardin till köket. Fanns jättefina på Hemtex men inte så dom passa mina fönster såklart, och på Oves hade dom ännu finare men i kritvita så man höll på tappa ögonen. Så det fick bli ett par enkla från Ikea. Sen var vi och slängde en massa skräp på tippen.

Badrummet är kaklat och fogat, skönt som tusan. För nu lär vi in me toaletten här i veckan för på Söndag har vi tänkt att vi ska sova där första natten, alla grejer ska vara flyttade.

Och jag skulle behöva gå till frissan också, ser ut som ett skatbo i huvudet. Får se om jag tar mig dit eller om jag slänger i lite färg själv. Så någon lär göra det på mig vare sig ni vill eller inte =)

Den 10 Decmber har vi planerat in en tripp till Stockholmia och till Erica och julshoppa lite.

Idag klev jag upp 7 i morse och började tvätta. Duktig jag!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0