Tisdag 11 December

Tro det eller ej, men jag äter penicillin IGEN.  Jag tror jag håller på bli tokig. Jag ser ju ut som ett stort jävla piller snart. Nu har jag urinvägsinfektion för 1000 gången. Feber hade jag också tydligen. Tur man är ledig ett tag nu då.

Annars så har jag bara jobbat idag. Ska plocka och dona lite snart när jag orkar lyfta på arslet =)

Ikväll är det  Desperate Housewives , hur jäkla bra som hellst. Så det får man inte missa.

Var ju och provade och spela Wii hos Fia igår kväll också, riktigt roligt var det =) Men vi hann bara Bowla och spela Golf, och det första man gör i Bowlingen är och slå en strike så klart =P
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0