Lördag 22 December

I veckan som gått har jag jobbat hela veckan.

Igår var jag och Peter in till Valbo och köpte klart nästan alla julklappar. Och så lära jag ju ha något åt mig själv =) Sen var vi in till Gävle och hälsade på Peters brorsa och Sabina. Så jag och Sabina åkte in till stan och köpte fler julklappar. Sen köpte vi med oss American Take Away pizza tillbaka, vet att det inte heter så men jag säger så iaf.
Och det var nån smart jävel som körde in med sin släpvagn och skrapade upp våran kofångare i bak på Audin.

Idag ska jag åka och köpa det sista till Peter. Och så får vi se om jag åker och kollar hur Elin med familj har fått till det i lägenheten. Sen lär jag städa. Och ta fram julgranen så det blir lite jul här iaf =)

I morgon kommer nog Emelie hit och hälsar på. Var hur länge sen som hellst vi sågs. Det ska bli jätteroligt. Sen på eftermiddagen blir det Julbord hos min Morbror. Sen på kvällen ska vi bara mysa framför tv.n Spela Bingo Lotto =) Äta julskinksmacka och en massa götta.

Sen så är det Julafton, helt sjukt vad fort tiden går. Peter och jag har varit förlovad 1 år då. Och inte blev jag gift detta år heller =P Vi blir hemma hos Peter's mamma först. Sen åker vi till min Moster där Mamma och Pappa och resten är på kvällen.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0