Tiden

Fredag idag då. Sista helgen på semestern, tråkigt men sant! 

Tiden  går så fort men ändå så sakta. Vill börja hålla på med huset nu på en gång, tänk och få riva ut köket och badrummet och alltihopa och hålla på och dona. Det ska bli så jäkla roligt. Och sen när man ska få börja inreda, helt sjukt vad kul det ska bli ! Men vi har ju varit och hållt på med trädgården rätt mkt, eller Peter har väl varit där mest. Och i helgen ska han och Tomas såga ner ett par träd, så det har redan börjat blivit lite förändringar men det är mkt mkt kvar =)

Igår var det "storträff" igen då =) Alla tjejer, ungar, vagnar och allt vad det nu är =P Men roligt är det! Och idag har jag och Theresé och Devin varit i Valbo och strosa lite. Känner för och tok shoppa men ändå inte, känns som om att man hellre lägger allt på huset. Så det ända jag köpte var hårfärg, så nu behöver jag bara någon som kan färga på mig också.

I morgon åker jag, Johansson, Therese och Devin till Grycksbo och hämtar upp Angelica och Elias sen glider vi till Sågmyra och Lager !

Och nästa helg har jag tagit semester på Lördagen. Angelica kom på att vi skulle åka till Alborgen alla tjejer och killar så det får väl bli så då. Sen helgen efter det blir det avskedsfest för Cicki som ska till Philadelphia och jobba ett år och lämna oss alla här hemma =( usch det kommer bli tomt utan henne. Men man ska väl försöka boka in en tripp och hälsa på henne =P

Nu blir det andra bullar, hej !
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0