Zara Home

 Igår öppnade den första Zara Home butiken i Sverige i Stockholm. Jag måste bara göra ett besök där när vi åker dit.

Jag, Linda, Carina och Evelina ska till Sthlm den 4/10. Vi ska gå på Hem&Villamässan, Chokladfestival, sova på hotell, äta god mat, shoppa, dricka vin och umgås och tjattra. Utan karlar och barn. Härligt :) kul ska det bli.

Och jag har så mycket butiker jag skulle vilja hinna med och kika in på men vi åker hem på lördag em, mot kvällningen så allt kommer inte hinnas med. Men som sagt, Zara Home skulle inte skada att hinna med ;)

Nu måste jag sussa!
Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken tur att vi bor alldeles i närheten, kan man ju int bara missa det ;)

2013-09-22 @ 10:06:44


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0