Rensning & Främmande!

Efter soffhänget i morse tog jag tag i O rensa lite bland allt skit man har i varje vrå. Gamla trasiga skor, dvd filmer, cd skivor, teckningar till förbannelse(kan inte spara alla teckningar :/) sängkläder som är noppriga osv osv. 2 säckar har jag fyllt. Och än finns hur mkt som helst kvar. Har rensat lite bland gamla räkningar och papper osv, trökgöra. Men allt går segt då man har två svansar också ;)

Närmare 14 tiden kom Sara & Samori ut och hälsa på. Barnen lekte och jag och Sara surpla kaffe och surra. Dom stannade även på mat, som fick bli kotlett, potatis och kantarellsås med sallad till. Mums! När vi precis skulle äta kom även Farmorn & Örjan. Så det blev mer lek, surr och kaffe :)

Nu sover båda barnen och jag ska titta på Idol och poa vidare.

Jobb väntar i morgon igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0