Klipptid!!

Farmorn och Örjan är här och vi har mumsat Kycklingfajitas.

I helgen är jag ledig. Peter ska fiska i morgon så jag vet inte alls vad jag och kidsen ska hitta på. Söndagen har jag en lite tripp till min Faster inplanerad annars oplanerat den med. Det är både skönt och tråkigt på samma gång och inte ha helgen uppbokad med något. :)

På måndag ska jag iväg till Matilda och göra något åt mitt sjukt slitna hår. Hade gärna färga och hela paketet men eftersom Matilda bara jobbar deltid och jag vill ha barret fint tills jag åker till Sthlm så fanna det inte så mkt tid som passa oss så det blir en klippning och så får jag slänga i lite färg själv. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0