Klagomur!

Denna dag har varit en av dom sämsta på länge. Jag har haft sån fruktansvärd mensvärk att det inte går att beskriva med ord. Andra dagen är alltid värst så förhoppningsvis är det bättre i morgon. Men hela dagen blir förstörd. 

Jag och Arvid var iväg till min faster i Åshammar en vända men sen har jag bara varit hemma. Känner inte för att göra något, eller det går knappt för smärtan tar över.  Men någon gång där i mellan när det kändes bättre( med 1g alvedon, en Ipren och två diklofenack i kroppen, man ska nog inte blanda allt det men det håller den otåliga smärtan borta en stund) gjorde jag i ordning en slottsstek, rita lite med barnen, duschade barnen och sen nattat dom. 

Kvällen sen spenderades liggandes i soffan ätandes choklad och så kikade vi på Baksmällan 3.

Skulle ha färgat håret också men har inte orkat. I morgon ska jag äntligen till Matilda och klippa mig. Men frågan är hur?! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0