Doktorn

Idag var det dags för läkarbesök. Jättetrevlig och gullig doktor. Hon tyckte   Inte att jag skulle oroa mig för cancer för att jag var så ung. Men så säger dom väl till alla, "oroa dig inte, det är säkert ingen fara"....det är ju lättare sagt än gjort. Och jag tyckervinte att cancer visar någon som helst respekt för åldern.

 Hur som hellst så är en remiss skickad till Bröstmottagningen, och jag ska lämna en massa prover på torsdag. Så får vi se sen. 
Skönt att bli tagen på allvar.
Hon sa ju att det är något som inte stämmer. Bla ska man inte behöva säga åt sina barn att dom lär var försiktiga om dom vill kramas och kura i soffan pga att det gör för ont i brösten..!! Osv.

Så nu hoppas jag att det dimper ner en kallelse inom kort, men jag ska inte ha för höga förväntningar på det.
Kommentarer
Postat av: Heléne Engstrand

Jag har ju haft knölar i bröstet två gånger som jag opererat bort. Vart lika orolig som dig om bröstcancer :/ Men har fått svar på dom efter operation att dom inte vart farliga.. Typ som fettknölar som växt...
Hoppas proverna visar bra :) Kram

2013-09-24 @ 23:11:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0