Sovit, baka och packa!


Soffhäng med vindruvor efter en stooor portion spagetti & köttfärssås som var kvar från igår och en dusch. Ungen kladdar mer och mer ju äldre han blir 😳
Hjalle börjar bli lite mer för tvn och mys i soffan. Annars har han inte brytt sig alls och suttit still max 3 sek 😄

Idag pallrade jag mig hem från jobbet i 10.30 tiden. Jag gav upp helt enkelt. Skulle ha stannat hemma för länge sen men envis som man är 😏 åkte hem och sov, sov och sov lite till. Välbehövligt och skönt!

Igår kväll var jag ut och käka med Carolin & Lizette på Mulligans. Gott och trevligt! Måste göras oftare.

Peter är iväg och fiskar en sväng med Mika så jag och grabbarna har som sagt ätit rester och tagit det lungt. Ska duscha Arvid också innan det är dags att natta grabbarna. Sen måste jag packa lite för i morgon drar jag. Och så hade jag tänkte försöka hinna med och baka nån kaka. Jag fyller ju år nästa onsdag och sen grabbarna närmare jul så det är bra och ha i frysen. Och så är det ju Hela Sverige Bakar ikväll och det vill jag inte missa 😊






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0