Matilda's & Aqua Nova

Igår var vi ju ut och åt som sagt. Vi provade Matilda's för första gången. Jag åt oxfilé med potatisgratäng och en ljummen vitlökssås som var to die for ;P
Peter högg in på renfilé och det var också riktigt gott tyckte han. Mysigt och komma ut lite. 

I morse kom Arvid kl 6 :/ smög ner med honom men efter en halvtimme hör man Hjalmar babbla, "bajsh, bläää" Så det vara bara att hämta ner honom :) Framåt 8 kokade jag ägg och duka fram gofrukost och väckte Peter. Inte ofta vi sitter tillsammans och äter frukost. 

Och nu sitter vi bilen på väg mot Borlänge. Vi tänkte prova badhuset där, Aqua Nova. Jag skämms när jag säger det men Hjalmar har aldrig varit på badhuset 😳 Så det är verkligen dags nu, och Parkbadet har man ju varit på 1 miljon ggr. Och så är det lite roligt och åka iväg nån annanstans också. 
Matilda's Oxfilé 

Grabbarna för tillfället på väg till Borlänge. 😘


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0