Kallelse!

Förkylningen biter sig fast. Men har bara två dagar kvar och jobba sen väntar 3 dagar ledigt. Och på fredag rullar vi mot huvudstaden!!! ;D

Doktorn ringde igår också. Jag måste  lämna fler prover. Något hormon var förhöjt så sköldkörteln lär kollas upp eller vad hon surra om. Lite svårt och hängd med på hennes svenska ;) och idag ramla en kallelse till mammografin ner i brevlådan och jag har fått en tid redan nästa tisdag. Skönt att vården visar sig på den bättre sidan för en gångs skull.

Idag efter jobb så blev det hem och slänga ihop lite mat, Ugnsstekt falukorv. Och så kom Mamma för att passa barnen medans jag och Peter var på föräldrarmöte. Eftersom vi har barn på olika avdelningar tyckte ja att det var lika bra och gå båda två. Och Mamma och barnen fick tid med varandra vilket uppskattades av alla. 

Nu ska jag sova. Sen väntar jobb i morgon och på kvällen blir det ut och äta med Carolin och Lizette. Trevligt!













Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0