Helgen!

I fredags drog jag och barnen iväg på lite shopping. Halloweenkkäder skulle inhandlas och det blev en del från Ikea också, byrå, matta, skoställ osv. Vi slog till på hemmagjord pizza till kvällen och mumsa godis. Så fort barnen sov matade jag på med ett par SoA avsnitt ;P

I lördags jobbade jag och Mamma var hemma med barnen. Sen tog hon med sig dom hem till Farmorn & Örjan. Så jag skruvade ihop Ikeamöbler och titta på ännu mer SoA i min ensamhet :) Gud vad tråkigt jag hade, visst är det skönt och vara själv men en lördagskväll?! Nej fy vad tråkigt. Fick veta att barnen skulle sova rätt hastigt så jag hann inte planera något och så skulle jag ändå upp och jobba på söndagen. 

Och Mamma hade en present med åt mig, tack snälla❤️



Och när jag ligger och glor på fb får jag se att mina grannar GIFT sig i hemlighet 😄 Ett stort grattis till er Familjen Skogh, fast jag är en gnutta sur över att jag inte fick vara med 😉😝 


Igår var jag och hämta kidsen efter jobbet. Sen blev det hemmadag. Peter kom hem i 15 tiden redan. 👍😊 
Vid 16 kom Peters Farbror Micke & Mia och deras son Christopher på fika och tjatter och legobygge.

Barnen kom i säng i tid igår och strax efter 21 traskade även vi upp och la oss. Peter somnade på två röda så jag fortsatte och titta SoA 😜

Grabbarna håller på och bygger med lego för tillfället. Och jag slöar på soffan. Ska göra ett ryck här hemma snart och sen ska vi gå hem till grannarna med present åt Elias som blir 4 på torsdag. Men då ska vi på Spökskattjakt. Och så vill jag ju ge en liten grej till dom nygifta. Inget speciellt men nått litet iaf.

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0