Storvik

Idag har vi hängt i Storvik och badat. Jag och dom två små, och vänner och barn. Tiden bara sprang iväg. Men trevligt, härligt och skönt. Har fått en del färg på mig, blir ju liksom röd först innan det går över lite åt det bruna hållet. Men jag har inte bränt mig, kors i taket :)

Hemma igen var det dags för grillning. Mika var med hem och käka han med.
Farmorn & Peter's kusin Adam var hit mot kvällen och självklart fick dom en passagerare vid namn Arvid med sig tillbaka till Sandviken ;P

I morgon har vi inga planer. Skulle egentligen bort och grilla med det blev inställt. Får se vad vi hittar på, det skulle väl regna på fm men mot em skulle det spricka upp.

Jag sätter nog punkt där.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0