SEMESTER!!!

Semestern är här!!!!!! Och vilket kanonväder jag startar med gårdagen, dagen och morgondagen visar sol sol sol :) Invigde semestern med ett par glas vin, nötter och en jäkla massa kackel och skvaller ute hos Fru Lindberg-Snar igår kväll. Väldigt trevligt!

Och vi har blivit med pool. Jag har sagt det säkert i två år att jag vill ha en men Peter har sagt nej, men igår bara svängde vi förbi Toysrus och köpte en :)

Och vi åt på Ikea innan vi åkte hem. Vilken besvikelse på kotlettraden/kycklingfilén, först bytte dom ut den goda ratatouilen(stavning?!) och tog bort rödvinsåsen/skyn eller vad det var. Bean är annorlunda och nu igår hade dom inte dom där korta tjocka goda stripsen. Nu var det långa tunna smala :( haha vilket problem jag har :) Men jag förstår inte varför man bryter på traditioner?! :) och deffentivt inte till det sämre :)

Har för en stund sen stekt pannkakor inför morgondagens strandhäng. Och på Torsdag väntar äventyr med en hög vänner och alla barn, Furuvik är destinationen. Hoppas på sol sol sol då med :) matsäck, djur, bada, karusell och allt där till.

Nu tackar jag för mig. God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0