Krasslig

Peter är hemma igen. Skönt! Pojkarna och jag har bara varit hemma idag. Vilket som tyckt varit skittråkigt men jag lära städa lite och riva ur sängarna osv. Senare på em kom Elias över och lekte en stund iaf.

Själv drog jag iväg på bilbingo med Elin. Ingen vinst denna gång heller :(

I morgon ska vi hem till Lena & Örjan på middag med Peters bröder och respektive. Om jag är pigg vill säga. Jag har fått ont i halsen och huvudet. Jag hostar och är hes och känner mig allmänt hängig. Har tagit två Alvedon och hoppas att det är som bortblåst i morgon.

Förresten så hade jag och Arvid en toppendag i Furuvik i går. Dock kom regnet efter nån timme men lite vatten har väl ingen dött av ;)

God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0