Kraschade planer!

I morse vaknade jag vid 8 och hade lite ont i luvan ;P hade iaf en mkt trevlig kväll igår :) men jag tog två Alvedon och la mig en stund till fram till 9 bara för att jag visste att solen skulle lysa och värmen skulle slå till. Så jag gick ner och packa ihop, gjorde sallad och greja och dona.

Det är ju ett och annat som ska med när man har en 1,5 åring och en 4,5 åring som ska miljoner saker med till stranden. 10.20 rulla vi hemifrån och kom ner på strandbaden, ur med allt i bilen och så traskade vi ner och möts av ett hulkengrönt vatten :( det såg ut som slajm. Visst hade vi kunnat stanna men det kändes som att det inte var så bra för Hjalmar och bada där som far och smakar på vattnet emellanåt. Så vi packa in allt igen och åkte hem för att hänga på gräsmattan och bada i poolen istället. Och det funkade bra det med :)
Magnus & Majken kom och bada och fika dom med. Sen fick besök av Peters farbror Jocke och hans tjej.

Sen mot em/kvällen drog vi hem till Linda & Magnus med barn för lite tacos och lek. Gott och trevligt!

Väl hemma igen blev det att duscha och natta barn. Peter och Magnus drog iväg på djurspaning?! Ja fråga mig inte varför. Haha!

Själv fick jag ett ryck och tvättade köksfönstren och bytte gardiner. Skönt med lite nytt.

I morgon blir det att städa av altanen lite och dona inför morgondagens sommarfest. 11 tjejer kommer hit och det ska drickas bål, vin och tjattras och så kommer ju Eva från Himmelriket för 3 året :) roligt som tusan ska det bli. Och kvällen/natten avslutas i Gävle hoppas jag :)

Nu ska jag ta ett litet snabbt fotbad och en dusch innan sängen väntar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0