Tvättmaskin

Helgen är över och jag har varit ledig. Eller jag jobbade fredagkväll.

Igår var vi iväg på kalas på em. Ammie har fyllt 6år. Mot kvällen packade jag väskan med vin och cider och cykla hem till Elin. Elin fyller 25 på onsdag och hade bjudit hem ett gäng tjejer. Vi åt supergod paj och en massa snacks, drack vin skratta och surra. En riktigt trevlig kväll. Vid midnatt rulla jag hem igen. Låg och drog mig till 11 i morse, hur skönt som helst.

Idag har vi varit hemma nästa hela dagen. Förutom en vända till Valbo för att köpa en ny tvättmaskin. Våran har krånglat i någon vecka nu och idag gav den mer eller mindre upp, jag ledsnade ur och sa att nu åker vi och köper en ny och drog av en liten ramsa ;P

Arvid sover hos Farmorn lilleman uppe och vi ska kolla på film. Jakten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0