Stranden & Saknad!

Idag har vi hängt på stranden från 10.30 till 18.00 =D Jag och barnen, Mamma/Mormor och hennes vänner. Hjalmar har poat runt och ätit nånting ur varje kylväska tror jag bestämt. =D och han är grym på att dricka vilket är väldigt bra sådana här dagar men han kissar ju efter det också, och överallt ;D

Arvid har varit som en jojo mellan vattnet och filten på stranden. Han har ju Inge underhudsfett stackarn så han fryser så hemskt =D

Vi var även vid bryggan vid sjösunda och träffa grannarna och tittade när Peter och Co. åkte vattenskidor och ring och allt.

När vi kommit hem blev det en dusch för Hjalle och sovdags kl 19 för han har sovit ca 20min före lunch idag så han var helt slut. Och Arvid slocknade på soffan rätt fort efter han duschat också :) det tar på krafterna och vara ute i solen en hel dag.

Pappan i huset kom hem för en stund sen han med och han var en aning på lyset ;D det första han fråga när han kom in var "vart är mina barn?" - Ja dom sover såklart, svara jag. "Bra!" Sen gick han och la sig, vilket jag tror var lika bra :P

I morgon får vi se om vi åker till stranden, Storvik eller kör poolhäng hemma.

Och idag saknade jag Pappa extra mycket. Arvid körde ju stenhårt med Stefan & Leif idag på stranden. Han kalla dom "pojkarna" vilket dom blev väldigt glad över då dom är både 50+ och 60+. Han ville att dom skulle bada med han, skjutsa runt honom på "badmojängen", och när Peter åkte vattenskidor så sa han "jag lär gå och berätta för pojkarna att det är min pappa som åker nu" =D haha osv osv. Och det ska ju vara Pappa/Morfar som skulle ha lekt med honom lyssnat på hans viktiga samtal. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0