Kraschade planer!

Mina planer för dagen kraschade igår när jag träffa en dagisfröken(jag vet att det inte heter så men jag säger det ändå) på affären och hon tala om att det var planeringsdag mån&tis vilket jag totalt hade missat. Skulle som sagt lämna dom 11 och stanna en stund med båda två då Hjalmar är blyg och varit borta ett tag och Arvid ska börja på nytt ställe. Och så hade jag en massa ärenden som jag tänkte ordna innan jobbet. Men det blir inte alltid som man tänkt sig :)


Vi började dagen med ett besök på öppna med Carro, Thelma & Loui. Sen styrde vi kosan mot Stensätra och Sofie för att sälja och köpa kläder :)och dricka en kopp kaffe. Arvid och William fann varandra på en gång och lekte på. Hjalmar sprang efter Gordon, och gjorde han inte det var som en svans efter dom stora grabbarna, han hann även plocka ur saker i kylen och känna på vinflaskorna. ;) Bushjalle ;D

Sen lämna jag kidsen hos Farmorn och Örjan för att hinna uträtta något ärende iaf. Ny skaljacka och byxa åt Hjalmar köpte jag. Hann även köpa present och sallad sen styrde jag kosan mot landet för lite jobb.

Dags att sova och försöka vara pigg i morgonbitti.

Och detta såg jag på Instagram. Jag har alltid haft mina med den vågiga sidan uppåt ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0