Sov kvinna!!

Men varför går jag inte och lägger mig i tid?!?!

Efter Arvid lämnats på dagis i morse drog jag och Hjalle vidare till Ikea för frukost med Sara & Samori och lite shopping. Skulle inhandla en massa små grejer så som ljus, hakklappar, tejp, presentpapper, present, ett par plagg till Hjalle osv Men hann inte handla allt jag tänkte, men köpis finns ju kvar :)

Här på kvällen tog jag och baka lite saffranbiscotti som blev misslyckade men ändå goda. Konsistensen blev fel :) Men jag tog och mumsade någon sådan och några pepparkakor, drack glögg och julmust lyssnade på julmusik och slog in lite julklappar och presenter vi klickat hem från Hiko.se i söndags och idag var dom här. Toppen! Och så har jag skrivit inbjudningskort till Arvid kalas.

Jag känner att jag vill pynta och dona. Men det är för tidigt. Jag blir så stressad när jag tänker på att jag ska klämma in barnens födelsedagar + Arvids barnkalas + att vi ska fira julen här hemma. Men det blir nog bra i slutändan :)

Jag borde verkligen sova nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0