Fredagskväll

Det blev inge Högbo för min del igår, men Arvid och Farmorn åkte. Han sov även över där till idag. Så jag och Hjalmar bjöd hem Sandra, Elin och Carina på Kycklingpaj. Dresscoden för kvällen var, det bekvämaste man har :) så med myskläder på så blev det en massa surr och spel, Alias. Trevligt som tusan.


Idag hämtade jag Arvid vid 12 och intog sedan en lunch på Donken med Therese, Roger och Devin. Provade McWrap med Kyckling och bacon. Riktigt god så den rekommenderas starkt.

Vi har även hunnit med en vända till Högbo för att kolla in min kusin Jocke och hans tjej som hade studentbal idag. Och Arvid var ju hur nöjd som helst över alla raggarbilar :)

Tänk om moster kunde fått sett hur fina dom var bara. Men hon var nog garanterat med där fast hon inte syndes<3 fy tusan vad jag saknar henne och Pappa. Det går nog inte en enda dag utan att jag tänker på Pappa, om det så bara är en enda tanke i nån sekund. När man tittar på BB och dom får se någon närstående efter 70-80 dar eller nått önskar man att samma sak skulle hända mig, att det skulle knacka på dörren och när man öppnar står Pappa där med öppna armar och ge en den största och härligaste kramen någonsin<3 Men tyvärr funkar det inte lika som för dom som är i huset....


Vi har även hunnit med ett frisörbesök för Arvids del. Ätit Mammas goda köttbullar och haft fredagsmys. Dom små somnade inte förns 21.30 ikväll så en liten sovmorgon kan man ju alltid hoppas på. Läs hoppas!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0