Besök.

Ikväll får vi besök av min Moster Anna och Magnus. Hon var till Indien innan jul och har varit sjuk sen dess, så hon har bara sett Hjalmar en snabbis i bilstolen på Ica så nu är hon frisk och längtar efter att kramas med Hjalmar. Och självklart ska det ätas också, kycklingfajitas bjuder vi på ikväll.

Så då vet jag vad jag har att göra idag. Städa lite, det ser jämt ut som en rövarkula här hemma. :)

I morgon smäller det, första festen sen Feb förra året. Det ska bli gott, trevligt, härligt och alldeles underbart och få komma ut och bara tänka på mig själv för ett par timmar och umgås med dom bästa.

Nu är det dags och byta blöjan på lillfis som förpestar hela vardagsrummet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Valfritt innehåll
RSS 2.0